"Toužil jsem prospěti vědě a vlasti své."
Dr. Emil Holub

Školní výlet 3. A

Ve dnech 15. až 17. června jsme vyrazili se třídou 3. A, naší třídní učitelkou paní Evou Pýchovou a slečnou Šarlotou Uhrinovou na výlet do Žamberka. První den jsme vyjeli brzy ráno, po příjezdu do kempu se ubytovali v chatkách a porozhlédli se po kempu. Při slunném odpoledni někteří z nás vyrazili na venkovní koupaliště, jiní na oběd nebo si jen užívali v kempu. K večeru jsme si udělali krátkou procházku po Žamberku a užili si krásný výhled z Tyršovy rozhledny, která je známá také jako rozhledna Rozálka. První večer si každý zařídil program takový, jaký chtěl. Na druhý den jsme měli naplánovanou cestu do Letohradu. Stezku dlouhou téměř sedm kilometrů jsme zčásti prošli zámeckým parkem. V Letohradě trochu zapršelo, ale naštěstí ne na dlouho. Ukázali jsme si náměstí a pokračovali přes zámek Letohrad až na zříceninu hradu Kyšperk. Po takové námaze jsme se domluvili na rozchodu, při kterém jsme se posilnili obědem. Odpoledne byl čas jet autobusem zpět do kempu, kde si do večera každý užíval opět svůj program. Brnkali jsme na kytaru, hráli volejbal, koupali se a celkově si užívali čas strávený s naší třídou. Na výlet jsme se všichni těšili, a také jsme si ho patřičně užili. Pevně doufáme, že si se třídou ještě stihneme užít ještě více společných chvil.